0516 - 514 367Weemeweg 14, 8431 LV Oosterwoldedetoekan@comprix.nl

Sponsorloop - Wat hadden we vandaag een gezellige en sportieve ochtend met elkaar. We begonnen met een hilarische run gelopen door enkele meesters en juffen. De kinderen vonden het prachtig hun juf of meester gek te zien doen om de run maar te winnen. Daarna was het de beurt aan de kinderen om zoveel mogelijk rondjes te rennen. De kinderen hebben echt supergoed hun best gedaan. Wat waren ze fanatiek. Een groot applaus voor hen! Voor alle ouders/opa’s en oma’s en anderen die kwamen aanmoedigen, bedankt voor jullie aanwezigheid. Leuk dat jullie er bij konden zijn. De opbrengst van de sponsorloop zal geheel worden uitgegeven aan diverse aanpassingen van ons speelplein. We hopen u eind volgende week te kunnen vertellen wat de daadwerkelijke opbrengst is geweest van deze geweldige ochtend met elkaar!

Geplaatst op: 01 Oktober 2021