Binnen IKC Wolderwijs is niet alleen onze school gehuisvest, ook kunt u gebruik maken van Kinderopvang (voor kinderen van 0 tot 4 jaar) en BSO (voor - en naschoolse opvang) van Voor dag en Dou flexibele kinderopvang BV.

‘Huiselijk, professioneel en flexibel’, dat zijn de trefwoorden waarmee Voor dag en Dou zich graag aan u voorstelt!

“Van 6.00 uur tot 20.00 uur zijn wij elke dag (op donderdag zelfs tot 21.00 uur) geopend om uw kinderen in een professionele, gezonde en gezellige omgeving op te vangen terwijl u aan het werk bent, stage loopt of studeert. Uw kinderopvang regelen bij Voor dag en Dou heeft veel mogelijkheden. Met onze diverse pakketten is er voor elke gezinssituatie en opvangvraag een passende oplossing te vinden. Van heel flexibele opvang per uur tot een vaste planning voor het hele jaar en alle mogelijke combinaties die daar tussen liggen: wij zoeken graag naar de, voor u, best passende en goedkoopste optie.

Binnen Voor dag en Dou werken wij actief met de aanpak ‘Gezonde Kinderopvang’. Dit houdt in dat we op 11 verschillende gebieden goed hebben gekeken naar het beste aanbod voor de kinderen. Ieder kind verdient immers een goede start! Zo is er een voedingsaanbod is welke is gebaseerd op de adviezen van het voedingscentrum, is er ruim aandacht voor de motorische en emotionele ontwikkeling van uw kind en vinden we het belangrijk dat kinderen zélf ontdekken dat ze kunnen klimmen, klauteren, vies mogen worden en hun grenzen elke keer kunnen verleggen.

Op www.dagendou.nl kunt u alle informatie vinden die u verder zoekt. Wilt u een afspraak maken ter kennismaking? Bel dan met 0516-820980 of loop gewoon eens binnen op onze locatie Villa Sprankel binnen IKC Wolderwijs!”