0516 - 514 367Weemeweg 14, 8431 LV Oosterwoldedetoekan@comprix.nl

Wil je, je opgeven voor een of meerdere activiteiten stuur dan een mailtje naar info@ikcwolderwijs.nl met de volgende gegevens:

Voor – en achternaam kind(eren):
Geboortedatum:
Organisatie (De Krullevaar, Villa Sprankel of De Toekan):
E-mailadres:
Telefoonnummer 1:
Telefoonnummer 2:

Activiteit:

Geef bij de muzieklessen nog aan welk instrument de voorkeur heeft.

Geef je op voor zaterdag 19 maart 2022. Uiterlijk maandag 21 maart 2022 hoort u of uw kind(eren) is(zijn) geplaatst.

De activiteiten zijn veelal gratis, echter vragen we soms ook een kleine bijdrage in de kosten. De opgave is pas definitief als de betaling is gedaan. U kunt het geld contant inleveren bij Fancy Hoekstra (De Toekan), Aletta Tingen (Villa Sprankel) of Lammy Jansma (De Krullevaar). Uiteraard kunnen de oudere kinderen het geld zelf bij juf Fancy langsbrengen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de coördinator naschoolse activiteiten, Thai Vo. U kunt Thai bereiken door een mailtje te sturen naar info@ikcwolderwijs.nl of te bellen naar 0516514367.